-- jquery -->
Služba Náš Slunovrat zahrnuje na úrovni Standard služby zahrnuté do sociální služby tísňová péče podle zákona.
Zajištění pomoci v případě potřeby či pochybností - služba je v provozu nepřetržitě, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, 365 dnů v roce. Uživatel se může spolehnout na okamžitou pomoc v krizové situaci.
Nepřetržité sledování pohybu komunikačního zařízení. Vytvoření, záznam a vyhodnocování denního profilu aktivit uživatele. V případě dlouhé nehybnosti uživatele nebo výrazné změny proti běžnému dennímu režimu zjišťujeme stav uživatele a případně zajistíme pomoc.
Nepřetržité vyhodnocování lokalizace komunikačního zařízení prostřednictvím GSM připojení. Asistenční centrum zná aktuální lokalizaci komunikačního zařízení a jeho historii. V případě krize zjistíme, kde se uživatel nachází a kudy se pohyboval.
V případě nouze se uživatel spojí s asistenčním centrem pouhým stisknutím tlačítka na komunikačním zařízení. Dispečer do 1 minuty odpoví uživateli a zajistí pomoc.
Hovor je automaticky přijat při volání z asistenčního centra. V komunikačním zařízení je automaticky nastaven hlasitý odposlech s vysokou citlivostí mikrofonu a s vysokou hlasitostí reproduktoru. I když uživatel leží nehybně̌ na zemi a není schopen hovor přijmout nebo nemá komunikátor poblíž, bude moci hovořit s operátorem centra a přivolat si pomoc. Komunikační zařízení je dostatečně̌ hlasité, aby ho mohli používat i lehce nedoslýchaví uživatelé.
Nepřetržité sledování správné funkce komunikačního zařízení a jeho připojení k GSM síti. Sledování stavu nabití baterií komunikačního zařízení. Sledování doby nabíjení komunikačního zařízení.
Pravidelná aktivní komunikace s uživateli sociální služby, pracovník Našeho Slunovratu se spojí s uživatelem, ověří jeho stav, zkontroluje fungování služby, pohovoří s ním a zjistí, co by případně potřeboval. Osobní kontakt s uživateli je důležitou součástí služby.
Kromě služeb zahrnutých do Náš Slunovrat Standard je služba Náš Slunovrat Comfort rozšířena o:
Klíče od bytu či domu klienta jsou bezpečně loženy u certifikované agentury. V případě potřeby zajistí prověřený pracovník otevření domu či bytu klienta. Služba je dostupná 24 hodin denně, 365 dnů v roce, dojezdový čas obvykle do deseti minut od výzvy.
Vedle zdravotnických zásahů (záchranná služba, první pomoc) existuje potřeba i jiných zásahů, například při technické poruše (únik vody, rozbité okno, porušený zámek), ale i při obavách o bezpečnost - ověření kontrolora plynu či elektroměru a další. Proškolený pracovník zabezpečí aktuální situaci a zajistí pomoc v případě potřeby.
Kromě služeb zahrnutých do Náš Slunovrat Comfort je služba Náš Slunovrat Premium rozšířena o:
Ve spolupráci s registrujícím praktickým a dalšími ošetřujícími lékaři. Zajištění termínů návštěv lékaře, odběrů, kontrolních vyšetření, preventivních prohlídek, vyšetření u specialistů. Připomenutí blížícího se termínu, pomoc s dopravou pacienta. Souhrn základních informací o pacientovi, jeho předání v případě neodkladné péče.
Sociální pracovník zajišťuje pro klienta odborné sociální poradenství. Podpora při vyřizování žádostí o sociální dávky, vyřizování žádostí o sociální služby, přihlášek a další administrativě. Nabídka dostupných sociálních služeb podle potřeby klienta. Spolupráce s poskytovateli sociálních služeb, koordinace služeb, dohled nad jejich plněním. Nabídka dalších sociálních služeb při změně stavu klienta.
Ve spolupráci se specialisty. Vytváření a podpora léčebných plánů pro chronická onemocnění (obezita, diabetes, hypertenze, srdeční selhání, osteoporóza a další). Návrh termínů kontrol u lékaře, léčebného režimu, diety, měření vybraných hodnot (váha, glykemie, krevní tlak,..) a jejich ukládání a vyhodnocování. Podpora při měření hodnot, při dodržování léčebného režimu, připomínání kontrol u lékařů.
Zajištění dalších služeb mimo služby zdravotní a sociální. Nákupy, úklid, doprava a další.
ceník Kompletních služeb „Náš Slunovrat“ včetně pronájmu komunikačního zařízení
Stáhnout ceník
Klienty vybavujeme následujícími zařízeními. Konkrétní typ zařízení je určen dle potřeba klienta v rámci sociálního šetření
Hodinky
Kapka
Krabička
Pokud máte zájem o naši službu, můžete ji nezávazně objednat, případně vyplňte přihlášku uživatele. Vyplněnou přihlášku je možné zaslat na email: info@nas-slunovrat.cz či poštou na adresu IZSS, z.ú., Náš Slunovrat, Libuš 60/149, 142 00 Praha 4 – Libuš
Následně se vám ozve náš pracovník a probere s vámi detaily služby a vše potřebné pro její zahájení.
Pokud chcete ohodnotit fungování naší služby, budeme rádi za vyplnění dotazníku. Dotazník naleznete zde