-- jquery -->
Služba Náš Slunovrat zahrnuje na úrovni Standard služby zahrnuté do sociální služby tísňová péče podle zákona.
Zajištění pomoci v případě potřeby či pochybností - služba je v provozu nepřetržitě, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, 365 dnů v roce. Uživatel se může spolehnout na okamžitou pomoc v krizové situaci.
Nepřetržité sledování pohybu komunikačního zařízení. Vytvoření, záznam a vyhodnocování denního profilu aktivit uživatele. V případě dlouhé nehybnosti uživatele nebo výrazné změny proti běžnému dennímu režimu zjišťujeme stav uživatele a případně zajistíme pomoc.
Nepřetržité vyhodnocování lokalizace komunikačního zařízení prostřednictvím GSM připojení. Asistenční centrum zná aktuální lokalizaci komunikačního zařízení a jeho historii. V případě krize zjistíme, kde se uživatel nachází a kudy se pohyboval.
V případě nouze se uživatel spojí s asistenčním centrem pouhým stisknutím tlačítka na komunikačním zařízení. Dispečer do 1 minuty odpoví uživateli a zajistí pomoc.
Hovor je automaticky přijat při volání z asistenčního centra. V komunikačním zařízení je automaticky nastaven hlasitý odposlech s vysokou citlivostí mikrofonu a s vysokou hlasitostí reproduktoru. I když uživatel leží nehybně̌ na zemi a není schopen hovor přijmout nebo nemá komunikátor poblíž, bude moci hovořit s operátorem centra a přivolat si pomoc. Komunikační zařízení je dostatečně̌ hlasité, aby ho mohli používat i lehce nedoslýchaví uživatelé.
Nepřetržité sledování správné funkce komunikačního zařízení a jeho připojení k GSM síti. Sledování stavu nabití baterií komunikačního zařízení. Sledování doby nabíjení komunikačního zařízení.
Pravidelná aktivní komunikace s uživateli sociální služby, pracovník Našeho Slunovratu se spojí s uživatelem, ověří jeho stav, zkontroluje fungování služby, pohovoří s ním a zjistí, co by případně potřeboval. Osobní kontakt s uživateli je důležitou součástí služby.
Kromě služeb zahrnutých do Náš Slunovrat Standard je služba Náš Slunovrat Comfort rozšířena o:
Klíče od bytu či domu klienta jsou bezpečně loženy u certifikované agentury. V případě potřeby zajistí prověřený pracovník otevření domu či bytu klienta. Služba je dostupná 24 hodin denně, 365 dnů v roce, dojezdový čas obvykle do deseti minut od výzvy.
Vedle zdravotnických zásahů (záchranná služba, první pomoc) existuje potřeba i jiných zásahů, například při technické poruše (únik vody, rozbité okno, porušený zámek), ale i při obavách o bezpečnost - ověření kontrolora plynu či elektroměru a další. Proškolený pracovník zabezpečí aktuální situaci a zajistí pomoc v případě potřeby.
Kromě služeb zahrnutých do Náš Slunovrat Comfort je služba Náš Slunovrat Premium rozšířena o:
Ve spolupráci s registrujícím praktickým a dalšími ošetřujícími lékaři. Zajištění termínů návštěv lékaře, odběrů, kontrolních vyšetření, preventivních prohlídek, vyšetření u specialistů. Připomenutí blížícího se termínu, pomoc s dopravou pacienta. Souhrn základních informací o pacientovi, jeho předání v případě neodkladné péče.
Sociální pracovník zajišťuje pro klienta odborné sociální poradenství. Podpora při vyřizování žádostí o sociální dávky, vyřizování žádostí o sociální služby, přihlášek a další administrativě. Nabídka dostupných sociálních služeb podle potřeby klienta. Spolupráce s poskytovateli sociálních služeb, koordinace služeb, dohled nad jejich plněním. Nabídka dalších sociálních služeb při změně stavu klienta.
Ve spolupráci se specialisty. Vytváření a podpora léčebných plánů pro chronická onemocnění (obezita, diabetes, hypertenze, srdeční selhání, osteoporóza a další). Návrh termínů kontrol u lékaře, léčebného režimu, diety, měření vybraných hodnot (váha, glykemie, krevní tlak,..) a jejich ukládání a vyhodnocování. Podpora při měření hodnot, při dodržování léčebného režimu, připomínání kontrol u lékařů.
Zajištění dalších služeb mimo služby zdravotní a sociální. Nákupy, úklid, doprava a další.
V rámci projektu Potravinová a materiální pomoc nejchudším osobám III distribuujeme našim potřebným klientům jednou měsíčně potravinovou a materiální pomoc. Poskytovány jsou vybrané trvanlivé potraviny případně základní hygienické prostředky.
ceník Kompletních služeb „Náš Slunovrat“ včetně pronájmu komunikačního zařízení
Stáhnout ceník
Klienty vybavujeme následujícími zařízeními. Konkrétní typ zařízení je určen dle potřeba klienta v rámci sociálního šetření
Hodinky
Kapka
Krabička
Pokud máte zájem o naši službu, můžete ji nezávazně objednat, případně vyplňte přihlášku uživatele. Vyplněnou přihlášku je možné zaslat na email: info@nas-slunovrat.cz či poštou na adresu IZSS, z.ú., Náš Slunovrat, Libuš 60/149, 142 00 Praha 4 – Libuš
Následně se vám ozve náš pracovník a probere s vámi detaily služby a vše potřebné pro její zahájení.
Pokud chcete ohodnotit fungování naší služby, budeme rádi za vyplnění dotazníku. Dotazník naleznete zde